Toimitusehdot

Callaway Srixon Cleveland

1.0 Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita ja palveluita myy Finlum Oy  (Y-tunnus  2274208-0). Yrityksestä käytetään myöhemmin näissä toimitusehdoissa nimeä Fingolf. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin sekä pidätämme oikeuden päivittää näitä ehtoja ilman ennakkoilmoitusta.

Näitä sopimusehtoja noudatetaan Fingolfin ja sen asiakkaiden välisissä kauppasuhteissa. Fingolfin tarjoamien tuotteiden ja palveluiden välittämisessä sovelletaan myös kyseisen palveluntarjoajan määrittelemiä sopimusehtoja. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka ovat nähtävissä www.fingolf.fi -verkkosivuilla.

Fingolf ei vastaa vahingosta, joka on Fingolfin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Tällaisena ylivoimaisena esteenä pidetään sellaisia arvaamattomia seikkoja ja olosuhteita, joihin Fingolf ei ole voinut vaikuttaa. Ylivoimaisen esteen sattuessa Fingolf on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle vahingosta viivytyksettä.

2.0 Toimitusehdot

2.1 Hinnat ja tuotetiedot

Tuotteidemme hinnat ovat näkyvissä verkkokaupassa tuote-esittelysivulla sekä ostoskorissa eriteltynä. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimituskulut lisätään hintaan erikseen verkkokaupan ”kassalla”.

Mikäli verkkokaupassa ilmoitetussa hinnassa on selkeä virhe ja asiakkaan voidaan olettaa ymmärtäneen virheen olemassaolo, Fingolf on oikeutettu korjaamaan ko. hinnan ja pidättäytymään ko. tuotteen myynnistä ilmoitetulla, virheellisellä hinnalla.

Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta. Verkkokauppamme tarjoukset ovat tuotekohtaisia eikä niitä voi yhdistää muihin tarjouksiin.

2.2 Toimitusaika

Tilaukset pyritään lähettämään tilauspäivästä 1-5 arkipäivän kuluessa. Jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme tai mikäli jokin tuote on pidempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa. Tilaukset pyritään toimittamaan aina täydellisinä. Mikäli toimituksen lähettäminen viivästyy Fingolf taholta, Fingolf ilmoittaa viivästyksestä asiakkaalle. Fingolf ei vastaa kuljetuspalveluista johtuvasta viivästyksestä.

2.3 Toimitustavat ja toimituskulut

Käytämme lähetysten toimittamiseen pääsääntöisesti Matkahuoltoa.

Matkahuollon lähipaketti

Matkahuollon lähipaketti toimitetaan asiakkaan valitsemaan tai lähimpänä sijaitsevaan Matkahuoltoon, Matkahuollon asiamiehelle, K-Markettiin, R-kioskiin, Siwaan, Valintataloon tai muuhun Matkahuollon pakettipisteeseen. Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee ilmoittaa puhelinnumero, johon saapumisilmoitus lähetetään. Matkahuollon lähipakettia on mahdollista seurata lähetystunnuksella, joka lähetetään sinulle kun lähetämme sinulle tilauksesi.

Nouto toimipisteistämme,  joko Salotie 15 04600 Mäntsälä tai Pro shopistamme (Kotojärvi Golf) 0€

Kun noudettavaksi merkitty tilaus on valmis noudettavaksi, asiakkaalle lähetetään ilmoitus sähköpostitse tai tekstiviestillä. Tilaukset ovat noudettavissa ilmoituspäivästä alkaen aukioloaikojen puitteissa.

2.4 Myyntialue

Toistaiseksi Fingolfin verkkokaupan tilaukset toimitetaan vain Suomeen. Mahdollisuudesta tilata tuotteita ulkomailla olevaan osoitteeseen tulee neuvotella Fingolfin kanssa erikseen.

2.5 Ikäraja

Tilaajan tulee olla 18-vuotta täyttänyt ja oikeustoimikelpoinen.

2.6 Maksutavat ja maksunvälityspalvelun tarjoaja Checkout

Verkkopankkimaksu

Maksunvälityspalvelu Checkout välittää asiakkaan tekemät maksut Fingolfille. Verkkokaupassa on kaikkien suomalaisten pankkien maksumahdollisuus, joten tilauksen voi maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin ja Ålandsbankenin verkkopankkitunnuksilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy.

Maksut luottokorteilla

Verkkokaupassa on mahdollista maksaa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Fingolfilla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Fingolf toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Fingolf huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Fingolf vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

2.7 Palautusoikeus

Asiakas voi palauttaa tai vaihtaa tilaamansa tuotteet 14 päivän kuluessa paketin noutamisesta. Palautetun tuotteen tulee olla myyntikuntoinen sekä käyttämätön ja pakkauksen tulee olla ehjä. Asiakas vastaa palautuskustannuksista. Mikäli palautettavaa tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on kauppiaalla (Fingolf), oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan asti palautuskuluineen.

Palautuksesta tulee lähettää palautusilmoitus sähköpostilla osoitteeseen [email protected] Palautusilmoituksen tulee sisältää: tilausnumero, palautettavien tuotteiden nimet, asiakkaan nimi ja yhteystiedot, sekä tieto siitä, halutaanko tuotteen tilalle korvaava tuote vai hyvitetäänkö maksu takaisin asiakkaalle.

2.8 Reklamaatiot

Mikäli vastaanotettu tuote on virheellinen, tilauksen vastaanottajan tulee olla yhteydessä Fingolfiin. Reklamaatiosta tulee ilmoittaa osoitteeseen [email protected] Ilmoituksessa tulee olla tuotteen nimi, tilausnumero, yhteystiedot sekä kuvaus tuotteessa olevasta viasta. Sähköpostiin tulee, mikäli mahdollista, liittää kuva tuotteesta ja siinä olevasta viasta. Mikäli tuote ei ole viallinen tai vika katsotaan asiakkaan aiheuttamaksi, vastaa asiakas sekä tuotteen palautus- että uudelleenlähetyskustannuksista. Muutoin Fingolf vastaa reklamaation kustannuksista.

2.9 Kuljetusvahingot

Valitettavasti kuljetusyhtiö ei huolellisesta pakkaamisesta huolimatta aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia asiakkaan tulee jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetusyhtiön kuljetuksessa, tee HETI noudettaessa vahinkoilmoitus kuljetusyhtiölle. Älä lunasta pakettia. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

2.10 Copyright

Tekijänoikeuslakiin perustuen Fingolf -verkkokaupan sivujen materiaalia ei saa kopioida, muuttaa, edelleen luovuttaa tai jakaa ilman Fingolfin kirjallista lupaa.

2.11 Yhteystiedot

Fingolf
Salotie 15
04600, Mäntsälä

040-6736756
[email protected]

Y-tunnus: 2274208-0